VAN HARTE WELKOM

Op deze blog van al het laatste nieuws over mijn schilderijen
Wil je contact email: tdenobel@online.nl

dinsdag

Angels voor Edgar

Eindelijk aan begonnen maar omdat het een groot doek, 140x180 cm., is moet het in de garage gemaakt worden en daar is het KOUD!!
Normaal maak ik wat schetsen van te voren en kijk ik daarna lang naar het witte doek en begin daar al schetsend aan te schilderen.Maar omdat het zo koud is heb ik het dit keer meer op papier uitgewerkt en ook op de computer met good old paint en de muis.


Tineke de Nobel

1 opmerking:

  1. Hoi beste Tineke

    Zeg wat leuk die schets
    Ik zie het nu pas voor het eerst

    Toen ik jou deze opdracht gaf wist ik al dat het te gek zou worden

    Bijzonder dat zo een talent in Helmond woont

    Ook deze creatie van je zal me weer veel zonnige dagen geven

    Xxxxxx
    Bedankt lieve schat

    Veel liefs
    Edgar

    BeantwoordenVerwijderen